Mastercard isi va dezvolta propria aplicatie AR pentru a le explica utilizatorilor care sunt beneficiile pe care le ofera acest tip de card bancar. Prin intermediul unui portal virtal, aplicatia de augmented reality le va permite utilizatorilor Mastercard sa exploreze gama diversa de benficii, servicii si recompense pe care le faciliteaza detinerea unui Mastercard.
Aplicatia se va lansa in a doua jumatate a acestui an si va fi initial disponibila utilizatorilor de iPhone, urmand sa poata fi folosita mai tarziu si pe alte device-uri. Mastercard va oferi aceasta expereinta ca o aplicatie “white label” pentru partanerii sai.
“Folosim tehnologia si solutiile oferite de aceasta pentru a le oferi clientilor nostri experiente mulisenzoriale unice in fiecare zi, fie ca este vorba despre shopping ori beneficii zilnice. Adaugand si un design AR, posesorii Mastercard vor putea explora un univers de beneficii pe care altfel le-ar fi trecut cu vederea ori ignorat”, a declarat reprezentantul companiei Mastercard.
Pentru a acces aceasta experinta AR, posesorii de Mastercard trebuie sa scaneze cu camera telefonului cardul, apoi aplicatia AR va deschide trei portaluri virtuale in spatiul fizic al utilizatorului. Fiecare portal va reprezenta o categorie de beneficii care va “transporta” consumatorii in anumite scenarii luxoase. De exemplu, portalul Peace of Mind te va transporta virtual intr-un Spa. Vei ajunge pe o plaja exotica privata prin intermediul portalului Experiences, vei ajunge intr-un ambient luxos prin intermdiul portalului Everyday Value.
Odata ajunsi in aceste spatii, consumatorii se pot plimba virtual, pot interactiona cu anumite obiecte ce reprezinta de fapt beneficii pe care le pot accesa cu cardul. De exemplu, in portalul Everyday Value vei primi ca utilizator Mastercard oferte de la anumiti retailer, in timp ce in portalul Experiences vei vedea ofertele de abonamente la un club de golf.
Colaborarea dintre industria de banking si AR va deschide noi oportunitati si rezolvari atractive ale unor probleme de comunicare intre clienti si banci.
—————————————————————–
Pentru mai multe idei si solutii in transformare digitala contactati-ne la hello@conceptfactory.ro